Gyakran ismételt kérdések

1. Magánszemélyként vásárolhatok a Telimpextől?

Sajnos nem, mert kizárólag viszonteladókat szolgálunk ki. Ha magánszemélyként vásárolna, azt bármelyik kiskereskedelmi partnerünknél megteheti.

 

2. Hogyan vásárolhatok a Telimpextől?

A legelső vásárlás előtt - egyszeri - regisztrációra van szükség. A regisztrációban a területi képviselőnk segít, kérjük, hogy vegye fel vele a kapcsolatot. A további vásárlásokhoz már nincs szükség újbóli regisztrációra.

 

3. Kit kell keresnem, ha vásárolni szeretnék?

Ha még nem vásárolt nálunk, akkor először regisztrálnia kell. Ha már regisztrált partnerünk, akkor megrendelését többféle módon elküldheti részünkre: emailben, vagy a területi képviselőinknél is.

 

4. Hogyan adhatom le a megrendelésemet?

Ahogy Önnek kellemesebb: szívesen várjuk a megrendelését a megrendeles@telimpex.hu e-mail címen, illetve itt a weboldalunkon keresztül is. (A megrendelésről minden esetben visszaigazoló e-mailt küldünk)

 

5. Személyes áruátvételre is van-e lehetőség?

Természetesen a megrendelt árut át tudja venni a telephelyünkön melynek címe: Vác, Gödöllői u. 51. A megrendelt árut egy meghatározott időpontra előre összekészítjük Önnek azért, hogy kevesebbet kelljen várakoznia.

 

6. A váci telephely mettől-meddig tart nyitva?

A telephely hétköznap 7:30-tól 16:00-óráig tart nyitva. Ez idő alatt folyamatos a kiszolgálás, érdemes azonban előre megbeszélt időpontban érkezni, hogy elkerülje az esetleges várakozást.

 

7. Honnan tudom, hogy a megrendelt áru mikor érkezik meg?

Mindent megteszünk a kényelméért, ezért a megrendelt áru szállítása előtt, e-mail-ben értesítést küldünk a szállítás pontos időpontjáról.

 

8. Kérdésem van egy termékkel kapcsolatban: kit keressek?

A területi képviselője minden termékkel kapcsolatos kérdésére szívesen válaszol. Hívja telefonon munkaidőben vagy küldjön neki e-mailt.

 

9. Mi a minimum összeghatára a rendelésnek, amelyet ingyenesen kiszállítanak telephelyemre?

Rendelését már nettó 100 000-Ft-tól kiszállítjuk a telephelyére.

 

10. Milyen határidővel vállalják a szállítást?

Tudjuk, hogy szüksége van a termékre, ezért, ha készleten van maximum 2-3 munkanap alatt szállítjuk ki. Gyártói szállítás esetén, egyedi visszaigazolás alapján tudjuk vállalni a szállítást.

 

11. A termékek teljesítmény nyilatkozatát hol tudom megnézni?

A termékek teljesítmény nyilatkozata megtalálható a weboldalunkon.

 

12. Hogyan tudok reklamálni?

Még a legnagyobb igyekezet ellenére is előfordulhat hiba. Bármilyen probléma esetén keresse a munkatársainkat, kattintson ide, mindenben a segítségére leszünk.