Átláthatóbb rendelési folyamatok, új területek
Belső folyamatainkat, területeinket folyamatosan fejlesztjük ezzel is segítve a Vevőink munkáját
A tavalyi évben nagyon sokat tettünk azért, hogy piaci- és vevői igényeket még hatékonyabban kiszolgáljuk, belső folyamatainkat, rendszereinket folyamatosan fejlesztjük. Ennek egyik eredménye, hogy új funkcionális területeket hoztunk létre és munkatársaink számát is növeltük. A rendelések folyamatát a Vevőink számára még átláthatóbbá, rugalmasabbá és egyszerűbbé tettük.
Pár hónapja érkezett, sok éves szakmai tapasztalattal rendelkező kolléganőnk, Vámosiné Varga Hajnalka többek között személyesen koordinálja a Vevői megrendeléseket. Korábban a területi képviselőink látták ezt a feladatot, de az egyszerűsítés és a gyorsabb kommunikáció és az azonnali reakció idő miatt döntöttünk úgy, hogy külön egy embert bízunk meg erre a feladatra.
Hajni érkezésével, még inkább nyomonkövehető a rendelés teljes folyamata mind Vevői, mind munkatársaink részéről. Ennek eredményeként számos pozitív Vevői visszajelzéseket kaptunk, amit ezúton is köszönünk!
Rendeléseket online felületen is leadhatja:
Vevői rendelésekkel kapcsolatos információk, kérdések: